A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Маньківський заклад дошкільної освіти «Росинка»
Маньківської селищної ради Черкаської області

Практичний психолог Костюк Юлія

Шановні батьки, нище вказані пункти, які допоможуть дорослим наблизитись до розуміння, чи готова дитина йти до школи та в якому напрямку треба допомогти дошкільнику, щоб він легше адаптувався у школі.

 

 

1. Знати своє прізвище, ім’я, по-батькові.
2. Чітко називати свій вік.
3. Знати країну, у якій живе, називати свою національність.
4. Чітко озвучувати домашню адресу, місто проживання.
5. Знати ПІБ своїх батьків.
6. Називати професії тата й мами.
7. Знати імена своїх дідусів і бабусь.
8. Вміти визначати частини доби (ранок, обід, вечір, ніч).
9. Називати всі пори року та місяці (знати їхню послідовність), дні тижня.
10. Вміти розповісти про погодні явища.
11. Знати кольори.
12. Перелічувати якомога більше тварин і знати, як називають їхніх дитинчат.
13. Уміти об’єднувати предмети в тематичні групи: транспорт, овочі, фрукти, ягоди, професії, птахи, одяг, взуття тощо.
14. Уміти розповідати вірші, знати народні казки.
15. Розрізняти та правильно називати прості геометричні фігури.
16. Орієнтуватися у просторі та на аркуші паперу: уміти наносити прості графічні позначки вправо, вліво, вгору, вниз.
17. Уміти самостійно створювати розповідь по картинці, яку демонструють.
18. Дитина повинна вміти переказувати почутий текст. Важлива і деталізація почутого, і вміння послідовно переказати оповідь.
19. Розглянути картинку із різними предметами, після чого запам’ятати та назвати 6-8 побачених зображень.
20. Розрізняти “праворуч” та “ліворуч”.
21. Уміти переписувати зі зразка друковані літери.
22. Знати цифри та рахувати в межах 10.
23. Вміти у зворотному порядку рахувати.
24. Розуміти такі поняття, як «більше», «менше», «рівне».
25. Гарно володіти ножицями, олівцем: проводити прямі лінії, малювати фігури, акуратно заштриховувати чи зафарбовувати.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора